Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Indie – pití vína na vzestupu
Kombinovat víno s tradičně kořeněnými indickými pokrmy je poměrně obtížné. Přesto se párování jídla s vínem stává v této zemi velkým „lifestylovým“ trendem.
Prodej vína v Indii údajně roste tempem 35 % a v roce 2012 by mohl dosáhnout 500 milionů amerických dolarů. Pití vína se v Indii stává velkou módou a víno se tak objevuje na místech, kde to nikdy předtím nebylo obvyklé, například na svatbách. Běžné přitom bývalo pití tvrdého alkoholu – především whisky a rumu.
Překvapivě výrazné zastoupení má mezi konzumenty i segment mladých lidí, kteří při koupi upřednostňují levná sladká vína.
V Dillí existuje více než 500 obchodů s lihovinami a vínem, z nichž převážná část je řízena vládou. Víno a pivo se nyní ale dá již také koupit ve většině hypermarketů, což dříve nebylo možné. Zákazníci dávají jednoznačně přednost dováženým vínům, avšak i výběr indických vín stále roste.
Odborné znalosti o světě vín jsou zatím mezi běžnými Indy sice na velmi nízké úrovni, ale dá se předpokládat, že v této oblasti se budou věci měnit velmi rychle – víno se začíná stávat běžnou součástí životního stylu.