Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Rizika během kampaně
Vždy, když zákazník platí za zboží dopředu, musí počítat s určitým rizikem. U obchodu en primeur, kdy od zaplacení zboží do jeho dodání uplyne jeden až dva roky, je zřejmé, že otázka možných rizik je pro konečného zákazníka jednou ze stěžejních. Samozřejmě, že různá úskalí číhají na kupujícího i po obdržení vín, logicky největší nejistotu však vyvolává obava, že za své peníze nedostane vůbec nic. Čeho se bát více a čeho méně se dozvíte v následujících článcích:
Potíže château
Potíže négocianta
Příbuzná nabídka